English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Καλησπέρα σε όλους πριν φύγετε κάντε και ένα

Κάνε και ένα LIKE πριν φύγεις!!!

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Γιώργος Λιάγκας: Έξαλλος με όσους τον θέλουν να έχει χαρακτηρίσει τη Σταματίνα Τσιμτσιλή «φθηνή λύση». Τι δήλωσε!


Γιώργος Λιάγκας: Έξαλλος με όσους τον θέλουν να έχει χαρακτηρίσει τη Σταματίνα Τσιμτσιλή «φθηνή λύση». Τι δήλωσε!


Γιώργος Λιάγκας: Έξαλλος με όσους τον θέλουν να έχει χαρακτηρίσει τη Σταματίνα Τσιμτσιλή «φθηνή λύση». Τι δήλωσε!

Ο Γιώργος Λιάγκας ξεκίνησε τη σημερινή του εκπομπή στο ραδιόφωνο αρκετά ευδιάθετος.
Ο παρουσιαστής όμως, πριν μπει στη θεματολογία της εκπομπής στον Realfm, θέλησε να αποκαταστήσει την αλήθεια που αφορά στη γνώμη του για τηΣταματίνα Τσιμτσιλή. Συγκεκριμένα είπε: «Επειδή είμαι 42 ετών και είμαι στη δημοσιογραφία και την τηλεόραση 18 συναπτά έτη, παρότι νέος, θεωρούμαι παλαιός στο χώρο και θεωρώ ότι δεν έχω βλάψει κανένα ενσυνείδητα. Έχουν γραφτεί για μένα τα 1000 μύρια όσα, στα περισσότερα απαξιώ να απαντήσω αλλά θέλω να κάνω μια προειδοποίηση σε κάποιους ότι η κακή δημοσιογραφία έχει όρια».
Ο Γιώργος Λιάγκας συνέχισε, διευκρινίζοντας την παρεξήγηση που δημιουργήθηκε με την Σταματίνα Τσιμτσιλή: «Διάβασα σε κάποια site ότι εξαπέλυσα επίθεση στην Τσιμτσιλή και εκείνη μου απάντησε κιόλας. Λοιπόν να αποκαταστήσω την αλήθεια. Πρώτον να πω ότι με το Θέμη Σοφό με συνδέει στενή φιλία άρα ακόμα και αν πίστευα οτιδήποτε αρνητικό, δε θα το έλεγα γιατί θα σεβόμουν τη φιλιά μου με τον Θέμη. Εγώ είπα ότι η Σταματίνα είναι καλή δημοσιογράφος και δουλευταρού, όμορφη κοπέλα καλή στη δουλειά της, και ότι τα λέει, είναι καλή τηλεοπτική προσωπικότητα και λέω έχει και ένα άλλο προσόν: δεν είναι ακριβή, είναι φτηνή, γιατί τα κανάλια ψάχνουν φτηνές λύσεις. Άρα εγώ ποτέ δεν το είπα υποτιμητικά, ίσα ίσα το είπα υπέρ της. Αυτό έγινε τον Ιούλιο, το πήραν τώρα χαμπάρι τον Σεπτέμβριο και τη ρώτησαν και η κακομοίρα είπε ότι στεναχωρήθηκε και είναι κρίμα».
Ο Γιώργος Λιάγκας ξεκαθάρισε ότι σέβεται τη φιλία του με τον Θέμη Σοφό και ότι οι ανθρώπινες σχέσεις και οι φιλίες είναι πάνω από οποιαδήποτε δουλειά, αναφερόμενος σε δημοσιογράφους που δεν ξέρουν να κάνουν καλά τη δουλειά τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου