English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Καλησπέρα σε όλους πριν φύγετε κάντε και ένα

Κάνε και ένα LIKE πριν φύγεις!!!

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Αδυνάτισα 12,5 κιλά κατά τις πρώτες 4 εβδομάδες!




Μαρία Ρ. - η αρχισυντάκτρια του μηνιαίου περιοδικού «Medical Health News» δοκιμάζει στον εαυτό της τη λειτουργία του συμπληρώματος δίαιτας

Αδυνάτισα 12,5 κιλά κατά τις πρώτες 4 εβδομάδες!



Η Μαρία - γνωστή δημοσιογράφος, γυναίκα 38 ετών, ζύγιζε 95 κιλά έχοντας μόλις 160 εκατοστά ύψους. Ήταν μια παχύσαρκη γυναίκα, μισούσε τα κιλά της!

Η Μαρία απεγνωσμένα έπιανε όλες τις ευκαιρίες κι ό,τι ήταν δυνατόν επί πολλά χρόνια. Τόσο πολύ ήθελε να απαλλαγεί από τα ενοχλητικά κιλά, που έχει δοκιμάσει σχεδόν όλες τις υπάρχουσες μεθόδους.

Από μαγικά χάπια για την απώλεια του βάρους, «θαυματουργές» δίαιτες που υπόσχονταν αστραπιαία αποτελέσματα, έντονες ασκήσεις επί πολλές εβδομάδες , οι οποίες αναμενόταν να δώσουν εξαιρετικά αποτελέσματα και με εξαντλητικές δίαιτες – ασιτίες μέχρι και έντονη μάχη με τον ίδιο μου τον οργανισμό.
ΌΛΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!
Αλλά η Μαρία είπε στον εαυτό της ότι ποτέ δεν θα παραιτηθεί.....

ΕΥΤΥΧΩΣ! Πάλευε για κάτι περισσότερο από απώλεια κιλών. 'Ο καθένας που αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα, επιθυμεί αυτή την αλλαγή, όσο τίποτα άλλο», ήθελε τελικά ...

'Να αισθανθεί υπέροχα βλέποντας τον εαυτό μου στον καθρέφτη'

Κανείς δεν θα διηγηθεί αυτή την ιστορία καλύτερα από τη Μαρία. Ανέμενε το τέλος της ιστορίας αυτής με κομμένη την ανάσα ...

Θα σου αποκαλύψω το μεγαλύτερο μυστικό της απώλειας βάρους που υπάρχει. Θα μιλήσω για αυτό σύντομα, πρώτα άκουσε αυτή την απίστευτη ιστορία, ο οποία μόνο στην αρχή της ξεκινά όπως συνήθως...

'Όλα ξεκίνησαν από τη δουλειά, όπου είχα την ευκαιρία να παρακολουθώ την ανταπόκριση των αναγνωστών που αφορούσε τους μαγικούς τρόπους αδυνατίσματος. Στη σύνταξη 12 Απριλίου 2011 έφθασε είδηση για ένα νέο αποτελεσματικό προϊόν αδυνατίσματος.

Δεν το πίστεψα - την έκλεισα.

Ωστόσο, άρχισαν να έρχονται εκπληκτικά πολλά μηνύματα, μου μπούκωσαν το ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο! (374 ηλεκτρονικά μηνύματα σε μια εβδομάδα). Με κάθε επόμενο e-mail που περιέγραφε εκπληκτικές ιστορίες η περιέργειά μου αυξανόταν, μέχρι που έφτασε στο αποκορύφωμα. Άρχισα λοιπόν να ελέγχω σε τι οφείλεται όλη αυτή η σύγχυση. Από που προέρχονται όλα αυτά τα μηνύματα, οι καταχωρήσεις στα φόρουμ, στα μπλόγκ ή ακόμη και στο Facebook!;Έγραφαν:
  • "Το καλύτερο παρασκεύασμα για την απώλεια βάρους"
  • "ςΕκπληκτικά αποτελέσματα, δεν είμαι πια χοντρή!"
  • "Τέλος των προβλημάτων μου με το βάρος. Είμαι ελκυστική!"
Παρέμενα δύσπιστη, αλλά διάβαζα παρακάτω ... μετά από κάθε επόμενη άποψη που ακολουθούσε αυξανόταν η επιθυμία μου να δοκιμάσω αυτό το εξαιρετικό παρασκεύασμα ...

Τέλος υπέκυψα. Αποφάσισα μόνη μου να ελέγξω πόσο αποτελεσματικό είναι αυτό το δημοφιλές παρασκεύασμα. Caralluma.
Συμβουλεύθηκα έναν γνωστό μου γιατρό για τα συστατικά του παρασκευάσματος. Παραδέχτηκε ότι ακούγεται πολύ ελπιδοφόρα. Η μαγική δύναμη βρισκόταν στα μούρα Αμαζονίου Caralluma (αν και είχα ακούσει γι 'αυτά στο παρελθόν, δεν ήξερα όμως ότι εφαρμόζονται και στο αδυνάτισμα).. Άλλα τέσσερα συστατικά συμπλήρωναν την σύνθεση του παρασκευάσματος και εξασφάλιζαν εντυπωσιακά αποτελέσματα:
  1. Το εκχύλισμα από Γαρκινία καμποτζιανή ρυθμίζει το επίπεδο της ζάχαρης στο αίμα.
  2. Το εκχύλισμα από Γκουαράνα παρέχει ενέργεια για εντατική λειτουργία του οργανισμού
  3. L-καρνιτίνη συμβάλλει στη μείωση του λιπώδους ιστού
  4. Το χρώμιο συμβάλλει στην επιτάχυνση του μεταβολισμού
... και φυσικά το περίφημο μούρο Caralluma , που έχει τη μεγαλύτερη ποσότητα αντιοξειδωτικών από οποιοδήποτε άλλο μέσο που είναι γνωστό στην ανθρωπότητα. Όταν μπήκα στην ιστοσελίδα του κατασκευαστή, δεν σκόπευα να το αγοράσω αμέσως, αλλά δεν θα μπορούσα να συγχωρέσω τον εαυτό μου, εάν δεν το δοκίμαζα.Πήρα την συσκευασία, γνωρίζοντας ότι η επιλογή μου είναι ασφαλής, γιατί εγγυάται σε κάθε πελάτη την άνευ όρων επιστροφή των προϊόντων εντός 60 ημερών (εγώ το αντιμετώπισα ως μια δοκιμαστική περίοδο). Τίποτα δεν ρίσκαρα, η αγορά ήταν απόλυτα ασφαλής. ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ
Δεν πέρασαν πάνω από 2 ημέρες, όταν παρέλαβα το δέμα μου.Μάλιστα φοβόμουν να το ανοίξω, γιατί μέσα υπήρχε κάτι που σύντομα θα άλλαζε τη ζωή μου.

Πολλές ελπίδες εναπόθετα σε αυτή τη μυστηριώδη φιάλη που περιείχε 50 χάπια . Ανέμενα τουλάχιστον τα ίδια αποτελέσματα , με αυτά είχαν περιγραφεί σε πολλά e-mail, όπως αυτό:
Μήνυμα από : Kate D.
Ημερομηνία : 15.07.2011
Θέμα : "Αδυνάτισα 19 κιλά ακριβώς σε 6 εβδομάδες!"

Περισσότερα στο http://www.news2channel.net/gr2/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου